DADES DEL CURS:
Dates: 8, 15 i 22 d’abril de 2024
Hora: 15.00 h a 18.00 h
OBJECTIUS DEL CURS:
Dotar a l’alumne de les eines bàsiques per poder atendre correctament al usuari aplicant les tècniques de comunicació i atenció al client per aconseguir la màxima qualitat de servei, així com tenir els coneixements bàsics per fer un control d’accés eficient i segur.
DIRIGIT A :
Joves d’entre 18 i 29 anys que no estiguin treballant i siguin residents a Martorell.
CONTINGUT BÀSIC DE LA FORMACIÓ:
- Atenció al client
- Control d’accés
- Seguretat
- Gestió de recursos
- Habilitats tècniques
- Desenvolupament personal i professional
- Llengua i comunicació
- Lleis i regulacions
- MÉS INFORMACIÓ: ocupaciolaboral@martorell.cat o per WhatsApp al 630 88 45 28 (enllaç directe a chat)
- PLACES LIMITADES: (Màxim 5 participants)
- INSCRIPCIONS: Omplir aquest FORMULARI D’INSCRIPCIÓ (clicar a sobre de l’enllaç)
