Traducció no oficial gentilesa de Google

VIVER EMPRESES

Molí Empresa és el primer viver d’empreses municipal del Baix Llobregat Nord.

Molí Empresa és el primer viver d’empreses municipal del Baix Llobregat Nord. Situat a Martorell, ofereix l’entorn i les eines adequades per a la teva idea, el teu projecte i la teva empresa.

El nostre objectiu és la consolidació empresarial. Els nostres recursos: un equip humà al teu abast i 332 m2 al servei de la ciutadania i els empresadors.

viverCONVO21banner

Per accedir al serveis del viver d’empreses Molí Empresa i rebre més informació cal sol·licitar cita prèvia trucant al tel. 93 775 31 01 o a través del correu electrònic amillan@martorell.cat (Ana Millán, tècnica empresa i suport a l’emprenedoria)

REGLAMENT VIVER D’EMPRESES

PREU PÚBLIC PER LA PRESTACIÓ DE SERVEIS EN EL VIVER D’EMPRESES DE MARTORELL

QUÈ ÉS EL VIVER D’EMPRESES?

El Viver Molí Empresa és el primer equipament municipal destinat a empreses del Baix Llobregat Nord i està concebut com un entorn d’impuls i recolzament a emprenedors i empreses de nova creació.

La rehabilitació de l’espai que ocupa el viver d’empreses, va tenir lloc dins el programa Operatiu FEDER Catalunya 2007-2013, que te com a objectius el desenvolupament de l’economia del coneixement, la innovació i el desenvolupament empresarial. Es tracta d’un projecte cofinanciat pel fons europeu FEDER, la Diputació de Barcelona, la Generalitat de Catalunya i l’Ajuntament de Martorell.

Aquí trobareu un espai per desenvolupar la vostra idea, el vostre projecte i la vostra empresa durant les tres etapes del projecte en les que l’equip tècnic acompanyen i assessoren les activitats: Definició, posada en marxa i consolidació i creixement de l’empresa.

Molí Empresa, esdevé un entorn idoni per al desenvolupament i consolidació de reptes professionals, per la dinamització de la cooperació empresarial i el foment de la cultura emprenedora.

El Viver està adherit a la xarxa europea CREAMED de l’Euroregió Pirineus Mediterrània., que estableix un marc per la creació de sinergies entre vivers d’empreses de Catalunya, Illes Balears, Languedoc-Roussillon i Midi-Pyrénées, estimulant la innovació, els intercanvis i el desenvolupament de les empreses.

EMPRESES DEL VIVER

Empreses instal·lades al viver Moli Empresa i empreses amb domiciliació fiscal

EMPRESES INSTAL·LADES AL VIVER MOLÍ EMPRESA

Despatx 1:

BRALEX

Despatx 2: BRALEX S.L. TRANSPORTISTA

Empresa de transporte de mercancias por carretera con un carácter diferente que piensa en sus trabajadores y tenga en cuenta sus necesidades

Despatx 3: ANFINA

Anfina és el director financer de l’empresari PIME, en forma externalitzada. El seu objectiu és que l’empresari compti amb un acompanyament professional, i pugui dedicar-se a allò que realment importa, que és ocupar-se de fer que el seu negoci creixi. La missió d’Anfina és portar tota la gestió administrativa i financera (comptabilitat, fiscalitat, nòmines), i que l’empresari disposi de tota la informació de la seva empresa en forma accessible a través de reports i alertes emeses per un sistema desenvolupat en forma exclusiva per Anfina, de manera que pugui prendre les millors decisions en forma segura i ràpida.

info@anfina.es

www.anfina.es

Despatx 4: VILGAR INDUSTRIAL BATTERIES

Vilgar es una empresa que distribuye baterías industriales de tracción y sus cargadores en diferentes sectores, carretillas elevadoras, maquinaria de limpieza, plataformas elevadoras, AGV’S.También suministramos baterías estacionarias para instalaciones solares, telecomunicaciones, UPS, etc…Ofrecemos asistencia técnica, mantenimiento y asesoramiento comercial.

www.vilgarbatteries.com

Despatx 5: PSICOINTEGRADA

Psicòloga i Terapeuta EMDR

S’ofereix servei de psicologia per adults i infanto-juvenil. Especialitzada en el tractament del reprocessament del trauma, ansietat, depressió, fòbies, processos de dol, inseguretat i trastorns alimentaris. Utilitzo un enfocament integrador i personalitzat, fomentant una relació de confiança i seguretat, i potenciant els recursos propis de cada persona.

hola@psicointegrada.com
www.psicointegrada.com

Despatx 6: STREETWORLD RECORDS

Streetworld records és una empresa profesional de realització i producció de projectes audiovisuals i fotogràfics. Serveis orientats a artistes. Oferim els processos de realització i producció audiovisual de guió, rodatge, postproducció i distribució.

www.streetworldrecords.com

Despatx 7: SAPMartorell

Servei d’atenció a les persones. Serveis autoritzats per la Generalitat de Catalunya. Nª registre: 00404850-0406

netegesdelbaix.teresap@gmail.com

 

Despatx 8: ANA CORTIJO

Despatx 9: PAUSBERT

Desenvolupament d’aplicacions informàtiques basades en ecosistema Java i suportades pels frameworks del moment. Més de 10 anys d’experiència en el sector. Gran experiència i certificació en gestió documental (Alfresco) i BPM (Flowable).

albertodp0000@gmail.com

Despatx 10: INÉS HORCAS

EMPRESES AMB DOMICILIACIÓ POSTAL AL VIVER MOLÍ EMPRESA

Innovae Augmented Reality Agency, SL

Innovae Augmented Reality és una consultora tecnològica especialitzada en realitat augmentada i aplicacions mòbils.

Els serveis que oferim permeten als nostres clients innovar en tots els seus processos de comunicació estratègica (online, mobile, esdeveniments, punt de venda i visites comercials) gràcies a les tecnologies de realitat augmentada, l’animació 3D, les aplicacions mòbils i el cloud computing.

www.innovae.eu

AMB DRET ADVOCAT

Ambdret Advocats és un despatx multidisciplinar i ofereix els seus serveis jurídics a Terrassa, Catalunya ia la resta de l’Estat. Actualment el despatx el componen cinc advocats, col·legiats exercents del Col·legi d’Advocats de Terrassa, la qual cosa permet un servei d’assessorament ampli, integral i personalitzat als seus clients en qualsevol àmbit del dret, des del penal fins al civil, passant pel laboral, hipotecari, matrimonial i estrangeria.

www.ambdret.com

HOMELIERS

Et seleccionem els millors vins i te’ls portem a casa

homeliers@homeliers.com

https://homeliers.com/

DIFERENTMENT FORMACIÓ

Psicòloga i Terapeuta EMDR

En DiferentMent treballem amb persones de perfils molt diversos, acompanyant-les en processos de formació i orientació. Oferim serveis formatius i d’orientació per a empreses, entitats, particulars i administracions públiques. També realitzem col·laboracions amb empreses de el sector.

Impartim formacions en diverses àrees i temàtiques, per tal d’adaptar-se a totes les necessitats de coneixement.

info@diferentment.com

www.diferentment.com

CLARA PRAT BORRÀS

Acompanyament a persones i empreses a nivell nacional i internacional en el desenvolupament del seu talent, les seves competències i el seu estat de benestar i felicitat, a través de: sessions d’Executive Coaching, Gestió externa de RRHH a l’empresa (gestió i millora de la Comunicació i Coordinació, Treball en Equip, Clima laboral, Formació, Selecció de Personal i Headhunting, etc.), Canvi de Cultura a l’Organització (gestió de l’Ètica i la Felicitat a l’Empresa), Formació Transformacional per a Líders i els seus equips, Sessions de Psicologia Coaching (per a adults, pares, nens i joves).

info@claraprat.cat

www.claraprat.cat

PROMAUT Services & Supplies

Solucions en enginyeria d’automatització.

info@promaut.com

www.grupopromaut.com

 

MCP formación

MCP formación

Formació en línia, virtual i/o presencial. Cursos bonificables. Creació a mesura. Convertim necessitats formatives en objectius complerts.

info@mcpformacion.com

www.mcpformacion.com

Infraestructures

Despatxos

10 espais modulars de 7m2 que poden ser ampliables, amb mobiliari per un o dos llocs de treball, totalment equipats i climatitzats, amb accés a electricitat, telefonia i internet.

Sala de conferències

Sala de reunions i presentacions polivalent, amb capacitat fins a 70 persones.

Espais comuns

Lavabos, recepció, biblioteca, espai de trobada i màquina de vending

Valors afegits

Club de l’Emprenedor/a

El club de l’emprenedor (Pendent pàgina) és un espai dotat d’equipament informàtic, biblioteca, documentació tècnica i hemeroteca, pensat per donar suport a les persones emprenedores en l’etapa de definició del seu projecte empresarial i per fomentar la cooperació entre emprenedors.

Posem a l’abast de totes les persones emprenedores un equip humà, tècnic i professional destinat al servei de suport de qualsevol iniciativa d’activitat professional. Un servei d’assessorament que garanteix estudiar tots els aspectes que influeixen a l’hora de crear una empresa i obtenir-ne les majors probabilitats d’èxit.

Assessorament

Monitorització i tutela mitjançant assessoria, consultes ateses pel tècnic especialista en empreses, ja sigui en informació general com finançament, formació i d’altres.

COM HO FEM?

La prestació del servei d’assessorament suposa la realització d’un procés que comprèn les següents fases:

  • Entrevista inicial en la que la persona emprenedora explica el projecte empresarial que vol desenvolupar, el moment de la creació en el que es troba, així com el tipus de servei que voldria obtenir.
  • Assessorament en la redacció del pla per treballar la presentació del projecte empresarial. El personal tècnic assessorarà a les persones emprenedores en cadascuna de les parts del pla d’empresa. Cada cas requerirà un tractament diferent en funció del tipus d’activitat i punt de partida de la persona emprenedora.
  • Revisió final, del pla d’empresa analitzant possibles incoherències o febleses del mateix amb l’objectiu que el plantejament final sigui suficientment sòlid, viable i possible.
  • Informes per a tercers i per a la tramitació d’ajuts, subvencions i facilitats en matèria de finançament. En el cas que el projecte empresarial pugui accedir a algun tipus d’ajut públic, s’orientarà en la tramitació d’aquests ajuts.

QUI HI POT ACCEDIR?

Totes les persones emprenedores que volen posar en marxa una empresa i empreses en actiu (Pendet pàgina) que requereixen un assessorament especialitzat. En aquest servei el personal tècnic resoldrà la consulta realitzada o derivarà a especialistes en la matèria consultada.

Cooperació empresarial i networking

Accions de promoció de la cooperació empresarial i el networking. Aquesta cooperació es produeix entre les empreses en l’àmbit de les activitats que realitzem durant l’any: Trobades, xerrades, jornades d’àmbit empresarial i formació.

Si tens una idea de negoci (taller, comerç o despatx), vine. T’ajudarem i t’assessorarem en tot allò que necessitis per tirar-la endavant. Posa’t en contacte amb nosaltres, omple el següent FORMULARI i envia’l a moliempresa@martorell.cat.

T’ajudem a empresar! Els nostres recursos: un equip humà al teu abast i 332 m2 al servei de la ciutadania i els emprenedors.

Oferim serveis als empresadors de mena:

  • Informació
  • Suport i assessorament per a l’elaboració del pla d’empresa
  • Tutoria i acompanyamenten la creació i consolidació d’empresa
  • Formació especialitzada
  • Bibliografia especialitzada
  • Accés WI-FI. Plataforma digital
  • Espai networking
  • Club de l’emprenedor/ora
  • Equipament informàtic i impressora
  • Lloguer de despatxos
  • Lloguer d’Espai de treball coworking
  • Lloguer de Sala de conferències
  • Lloguer de material audiovisual

DOCUMENTACIÓ REGULADORA PER L’ACCÉS AL VIVER D’EMPRESES

Requisits i sol·licitud per accedir

Requisits i sol·licitud que s’han de reunir per poder participar en el procediment de selecció dels usuaris dels despatxos d’ús exclusiu del Molí Empresa.

Requisits d’accés als despatxos del viver

Els requisits que s’han de reunir per poder participar en el procediment de selecció dels usuaris dels despatxos d’ús exclusiu són els següents:

    1. Ser professional o empresa de serveis, restant excloses les empreses productores o d’emmagatzematge i els comerços.
      Presentar un PLA D’EMPRESA amb informe de viabilitat que contingui, necessàriament, un pla econòmico-financer a tres anys que demostri una coherència global amb el projecte.
    2. Estar donat d’alta de l’Impost sobre Activitats Econòmiques a Martorell, o compromís de donar-se d’alta si l’empresa es troba en període de constitució o el professional està tramitant la seva alta.
    3. Compromís d’utilitzar l’adreça del VIVER com a domicili social.
    4. No tenir cap oficina o local en règim de propietat o de lloguer.

Presentació de sol·licituds

1. Les empreses o els professionals interessats en utilitzar un despatx d’ús exclusiu al VIVER han de presentar la corresponent SOL·LICITUD acompanyada de la següent documentació:

  • a) DNI o NIE de la persona física sol·licitant, o del CIF de la persona jurídica sol·licitant.
  • b) En cas que sigui una persona jurídica, còpia compulsada de la documentació que acrediti la personalitat jurídica de l’entitat, inscrita al registre corresponent, si s’escau. Si la persona jurídica es trobés en procés de constitució, cal aportar declaració responsable acreditativa de tal extrem.
  • c) Quan s’actuï en nom d’altri: Si s’actua en nom d’una persona física,DNI o NIE de la persona signant de la sol·licitud.
  • Si s’actua en nom d’una persona jurídica, còpia compulsada de la documentació acreditativa de la representació amb què actua, degudament inscrita al registre corresponent, si s’escau.
  • d) Declaració responsable d’estar al corrent del compliment de les obligacions tributàries amb l’Estat, la Generalitat de Catalunya i l’Ajuntament de Martorell, així com de les obligacions amb la Seguretat Social.
  • e) Autorització a l’Ajuntament de Martorell perquè comprovi la veracitat de les dades facilitades mitjançant les consultes a altres administracions i dels registres públics corresponents.
  • f) PLA D’EMPRESA acompanyat de l’informede viabilitat, que ha de contenir un pla económico-financer per un període mínim de tres anys.
  • g) Document d’alta de l’Impost sobre Activitats Econòmiques al municipi de Martorell. Si la persona jurídica es trobés en procés de constitució o el professional encara no s’hagués donat d’alta, cal aportar declaració responsable comprometent-se a donar-se d’alta d’aquest impost.
  • h) Declaració responsable comprometent-se a utilitzar l’adreça del VIVER com a domicili social i de què l’empresa o el professional no disposa de cap oficina o local en règim de propietat o de lloguer.i) La documentació acreditativa dels criteris d’adjudicació dels despatxos d’ús exclusiu regulats en aquest reglament.

2. Les sol·licituds es poden presentar al registre general de l’Ajuntament de Martorell (carrer Mur, 61, planta baixa, 08760 Martorell), o a qualsevol dels llocs que preveu l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

3. El termini de presentació de les sol·licituds és el fixat en la corresponent convocatòria, que s’ha d’aprovar per resolució de l’alcaldia de l’Ajuntament de Martorell o regidoria en qui delegui.

4. Cada cop que quedi un despatx lliure s’obrirà la corresponent convocatòria.

Adjudicació despatxos

La tria dels empresaris i emprenedors es fa per barematge de puntuació, tenint en compte criteris com ara el grau de viabilitat del pla d’Empresa, estar empadronat a Martorell, tenir fins a 35 anys o estar en situació d’atur, que el projecte generi ocupació al municipi a mig o llarg termini i el grau d’innovació de l’empresa o projecte, els productes i serveis que generi. Un cop escollits els projectes guanyadors, es signa un CONVENI a partir del qual disposaran del despatx amb un cost de lloguer molt econòmic. La permanència al Viver serà d’un màxim de cinc anys.

Per a més informació consultar el document íntegre REGLAMENT del Viver d’Empreses i Club de l’Emprenedor de Martorell

PREU PÚBLIC PER LA PRESTACIÓ DE SERVEIS EN EL VIVER D’EMPRESES I CLUB DE L’EMPRENEDOR DE MARTORELL

Règim de domiciliació

Servei de domiciliació i modalitats

    1. La domiciliació és un règim d’ubicació al VIVER consistent en una adreça i un número de telèfon per a rebre documentació i trucades.
    2. Són usuaris del règim de domiciliació els professionals o les empreses que hagin signat el pertinent Conveni de Cessió d’Ús i Prestació de Serveis.
    3. S’estableix la modalitat de domiciliació simple o sense espai destinada a aquells professionals o empreses que no necessiten espai físic però sí una adreça i un telèfon per a rebre documentació i trucades, així com el servei de recepció de visites.

Establiment del servei de domiciliació sense espais i prestacions que comprèn

    1. El servei de domiciliació sense espai s’estableix mitjançant conveni entre l’Ajuntament de Martorell i l’empresa o el professional interessats.
    2. Aquest servei comprèn les següents prestacions:
      • Distribució de correspondència ordinària, de tal manera que la correspondència i les comunicacions per als usuaris ubicats en el centre es dipositaran diàriament a les bústies individuals instal·lades a la recepció de l’àrea de serveis a les empreses.
      • Recepció de correu certificat amb la prèvia autorització de l’usuari ubicat.
      • Lliurament de correspondència a Correus, essent els usuaris responsables del franqueig.
      • Accés a les sales de reunions prèvia disponibilitat i al club de l’emprenedor.

Per a més informació consultar el document íntegre  REGLAMENT del Viver d’Empreses de Martorell

Sol·licitud Domiciliació viver empreses

Preus Viver

Preus serveis Viver d’Empreses

D’acord amb el que disposa l’article l’article 41 text refós de la Llei reguladora de les Hisendes Locals, aprovat pel Reial Decret Legislatiu 2/2004, de 5 de març, l’Ajuntament de Martorell estableix preus públics per la prestació de serveis al Viver d’Empreses i al Club de l’Emprenedor. Les tarifes dels preus públics són les següents (tarifes sense IVA):

 

Tarifes Despatxos

Disposem de 10 despatxos de 7m2 amb mobiliari de treball per a 1 o 2 persones.

Despatxos d’ús exclusiu
Primers 6 mesos d’ocupació 42€/hora
Setè a dotze mes d’ocupació 84€/mes
Tretzè mes d’ocupació i següents 140€/mes

 

Servei Coworking

Coworker fix taula 85 € /mes
Lloguer Coworkers flex 15 € /dia

 

Tarifa domiciliació de correu postal

Professionals o empreses no instal·lats al Viver d’Empreses 30€/any natural
L’import d’aquesta tarifa es fixa per any natural del servei, independentment de quan s’iniciï o finalitzi, sense possibilitat de prorrateig de l’import per períodes inferiors als 12 mesos naturals de l’any en curs.

 

Tarifa fiança per particulars, professionals i empreses

Fiança per particulars, professionals i empreses 100€

Amb el suport:

Aquesta acció està subvencionada pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya i l’FSE en el marc dels “Programes de suport al desenvolupament local”