Traducció no oficial gentilesa de Google

Molí Empresa Martorell > Últimes Notícies > Sin categoría > Les cooperatives escolars de Martorell reben nocions de com realitzar un estudi de mercat per als seus productes

Les cooperatives escolars de Martorell reben nocions de com realitzar un estudi de mercat per als seus productes

Les cooperatives escolars de Martorell reben nocions de com realitzar un estudi de mercat per als seus productes

Els alumnes de 5è de primària de les escoles, José Echegaray i Mercè Rodoreda de Martorell, participants al projecte Cultura Emprenedora a l’Escola han gaudit aquests dies de tallers de com realitzar un estudi de mercat a càrrec de Marc Fernàndez, fundador i CEO de l’empresa INNIO, i de Sandra Alarcón, tècnica d’empresa i suport a l’emprenedoria del Centre de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Martorell.

Durant els tallers els alumnes han rebut nocions bàsiques sobre que és un estudi de mercat, quins objectius té i quins són les premisses a tenir en compte a l’hora de fer un estudi de mercat per conèixer quina és la visió dels seus productes en els clients finals.

Els cooperativistes un cop realitzat l’estudi de mercat dels seus prototips decidiran quins seran els productes més viables per produir finalment per a la seva posterior venda al mercat.

Enllaços relacionats

Projecte Cultura Emprenedora a l’Escola