Formació per a empreses i emprenedors
DURACIÓ:
2 sessions presencials. Total 8 h.
OBJECTIUS:
- Adaptar el context a l’activitat emprenedora.
- Generar noves idees de negoci, recursos/matèries utilitzats.
- Acostar-nos a una nova sensibilitat del client i a una regulació i normatives canviants, a un escenari planetari que en els darrers temps planteja un futur, com a poc, desafiant.
PERFIL PARTICIPANTS:
Persones emprenedores cercant noves oportunitats o en fase de validació de proposta de valor.
METODOLOGIA:
La metodologia d’aquesta sessió, tant pel format presencial com en línia, se centrarà en la metodologia d’aprendre fent, activant a les persones participants en el debat, a la pràctica amb exercicis aplicats al seu projecte, aportant mètodes, eines i procediments pautats que facilitin l’autonomia a futur i un cop desenvolupada l’activitat. El model emprat es basa en una primera sessió més introductòria i inspiradora i una segona sessió molt pràctica i enfocada, partint de petites explicacions de com aplicar les eines triades per fer el pas al treball individual aplicat directament a les seves empreses.
CONTINGUTS:
Sessió 1
- Aprendre a identificar noves oportunitats de negoci inspirades en les noves necessitats, regulacions i tendències de consum.
- Validar quina ha de ser la nostra proposta de valor d’acord amb les noves exigències mediambientals, de petjada de CO2, etc.
- (Re)Definir els rols empresa-consumidor i les noves tendències de consum imperants.
- Comunicació i posicionament: la importancia de construir un storytelling que s’adapti als nous temps.
- El paper de les noves tecnologies com a eina d’innovació.
- Què es el Climate Change Canvas i com emprar-lo: un Canvas (llenç) per evolucionar les nostres propostes en base al nou context.
Sessió 2
- Identificar noves oportunitats de negoci inspirades en els nous hàbits i tendències de consum.
- Quines expectatives hem de generar al consumidor d’acord amb les seves necessitats i motivacions. Rol-plays i simulacions d’interacció.
- Dissenyar un primer esborrany del nostre storytelling i posicionament com a empresa.
- Elaboració, de manera individual, dels lliurables següents: fitxa d’arquetip de consumidor, Climate Change Canvas i validation pitch.
Curs a càrrec de Xavier Olivares (Isotònia Innovacion Lab).
El cost d’aquesta formació és de 960€, a l’alumne no li suposa cap cost, ja que la formació és subvencionada al 100% per la Diputació de Barcelona i l’Ajuntament de Martorell. Es prega compromís d’assistència.
- MÉS INFORMACIÓ: moliempresa@martorell.cat
- PLACES LIMITADES Entre 18-20 participants. Places assignades per rigorós ordre d’inscripcions.
- INSCRIPCIONS: Omplint aquest formulari (Clicar sobre l’enllaç)
Amb el suport: