Traducció no oficial gentilesa de Google

Molí Empresa Martorell > Activitats > Formació per a empreses i emprenedors > CANVI CLIMÀTIC. DESAFIAMENTS I OPORTUNITATS PER EMPRENDRE EN EL NOU ESCENARI.

CANVI CLIMÀTIC. DESAFIAMENTS I OPORTUNITATS PER EMPRENDRE EN EL NOU ESCENARI.

3 de Juny, 10 de Juny
de 09.30 h a 13.30 h
Centre de Promoció Econòmica Molí Fariner (Camí del Riu s/n • 08760 Martorell)

Formació per a empreses i emprenedors

DURACIÓ:


2 sessions presencials. Total 8 h.

OBJECTIUS:


  • Adaptar el context a l’activitat emprenedora.
  • Generar noves idees de negoci, recursos/matèries utilitzats.
  • Acostar-nos a una nova sensibilitat del client i a una regulació i normatives canviants, a un escenari planetari que en els darrers temps planteja un futur, com a poc, desafiant.

 

PERFIL PARTICIPANTS:


Persones emprenedores cercant noves oportunitats o en fase de validació de proposta de valor.

 

METODOLOGIA:


La metodologia d’aquesta sessió, tant pel format presencial com en línia, se centrarà en la metodologia d’aprendre fent, activant a les persones participants en el debat, a la pràctica amb exercicis aplicats al seu projecte, aportant mètodes, eines i procediments pautats que facilitin l’autonomia a futur i un cop desenvolupada l’activitat. El model emprat es basa en una primera sessió més introductòria i inspiradora i una segona sessió molt pràctica i enfocada, partint de petites explicacions de com aplicar les eines triades per fer el pas al treball individual aplicat directament a les seves empreses.

CONTINGUTS:


Sessió 1

  1. Aprendre a identificar noves oportunitats de negoci inspirades en les noves necessitats, regulacions i tendències de consum.
  2. Validar quina ha de ser la nostra proposta de valor d’acord amb les noves exigències mediambientals, de petjada de CO2, etc.
  3. (Re)Definir els rols empresa-consumidor i les noves tendències de consum imperants.
  4. Comunicació i posicionament: la importancia de construir un storytelling que s’adapti als nous temps.
  5. El paper de les noves tecnologies com a eina d’innovació.
  6. Què es el Climate Change Canvas i com emprar-lo: un Canvas (llenç) per evolucionar les nostres propostes en base al nou context.

Sessió 2

  1. Identificar noves oportunitats de negoci inspirades en els nous hàbits i tendències de consum.
  2. Quines expectatives hem de generar al consumidor d’acord amb les seves necessitats i motivacions. Rol-plays i simulacions d’interacció.
  3. Dissenyar un primer esborrany del nostre storytelling i posicionament com a empresa.
  4. Elaboració, de manera individual, dels lliurables següents: fitxa d’arquetip de consumidor, Climate Change Canvas i validation pitch.

 

Curs a càrrec de Xavier Olivares (Isotònia Innovacion Lab).  

 

El cost d’aquesta formació és de 960€, a l’alumne no li suposa cap cost, ja que la formació és subvencionada al 100% per la Diputació de Barcelona i l’Ajuntament de Martorell. Es prega compromís d’assistència.

 

 

Amb el suport:

Localització

Notícies Relacionades