Traducció no oficial gentilesa de Google

Molí Empresa Martorell > Activitats > Formació per a empreses i emprenedors > De la idea al projecte empresarial, aplicant metodologies àgils. Mètode Focus i Lean startup

De la idea al projecte empresarial, aplicant metodologies àgils. Mètode Focus i Lean startup

16 de Octubre, 23 de Octubre
de 09.30 h a 13.30 h
Centre de Promoció Econòmica Cal Rapissa C. Ample 25 • 08640 Olesa de Montserrat

Formació per a empreses i emprenedors

DURACIÓ:


2 sessions presencials. Total 8 h.

 

OBJECTIUS:


  • Conèixer i capacitar en el Mètode Focus, Lean Startup i Scope per emprendre amb agilitat i eficàcia.
  • Representar visualment el model de negoci del projecte emprenedor amb l’eina SCOPE, per aportar una visió global i millorar la presa de decisions.
  • Aportar tècniques de prototipatge de producte mínim viable i de validació, tant de producte com també de la part comercial i la resta del model de negoci.

 

PERFIL PARTICIPANTS:


Persones emprenedores, inquietes i obertes, amb ganes d’aprendre a generar projectes emprenedors que siguin innovadors, sòlids i amb potencial.

 

METODOLOGIA:


  • Sessió participativa, d’intercanvi de coneixements i molt pràctica. Acompanyament directe a cada participant per assolir els seus objectius. Aprendre fent: combinem conceptes amb l’aplicació al projecte.
  • A través del mètode Focus i el Lean Startup seguim un itinerari més àgil i eficaç per emprendre i innovar. El model de negoci Scope ens permet tenir sempre una bona visió global i prendre millors decisions.
  • Treball visual a través de fitxes d’activitats, post-its i altres materials de suport.
  • Format presencial amb fitxes d’activitats en paper. Format en línia amb fitxes Power Point en carpeta compartida de Google Drive.

 

CONTINGUTS:


Sessió 1

  1. Mètode Focus per emprendre i innovar.
  2. Tècniques de prototipatge producte mínim viable.
  3. Disseny del model de negoci Scope (1/3). Components principals.
  4. Entrevistes de solució. Early customer. Validació i aprenentatge

Sessió 2

  1. Màrqueting i vendes. Pla de màrqueting i vendes àgil.
  2. Disseny del model de negoci Scope (2/3). Components front-office.
  3. Tests de màrqueting i vendes.
  4. Disseny del model de negoci Scope (3/3). Components back-office.
  5. Pla econòmic-financer àgil.
  6. Següents passos i eines complementàries.

 

Curs a càrrec de Jordi Puigdellívol Clarà (Sherpa.cat).

 

El cost d’aquesta formació és de 920€, a l’alumne no li suposa cap cost, ja que la formació és subvencionada al 100% per la Diputació de Barcelona i l’Ajuntament de Martorell. Es prega compromís d’assistència.

 

 

Amb el suport: