Formació per a empreses i emprenedors
DURACIÓ:
3 sessions presencials. Total 13,5 h.
OBJECTIUS:
- Aprendre en profunditat el màrqueting en línia a través de WhatsApp i les novetats que aporta WhatsApp Business als negocis per comunicar-se de forma més efectiva amb els clients.
- Conèixer amb profunditat les oportunitats que dona el Facebook a les empreses i aprendre el seu funcionament, tant la part tècnica com la part comunicativa, per poder utilitzar-lo en el negoci propi.
- Realitzar una pla estratègic de contingut i tenir èxit per aquestes dues xarxes socials
PERFIL PARTICIPANTS:
Persones autònomes i empresàries, personal directiu, comandaments de PIMES i personal de màrqueting que volen donar a conèixer els seus productes o serveis a través de Facebook i WhatsApp Business.
METODOLOGIA:
En la part pràctica, l’activitat creix de forma lineal. Es comença per les configuracions essencials i es progressa fins els elements més complexos i avançats. Experiències pràctiques idèntiques en format en línia i presencial. Presencialment, en una aula d’informàtica, les participants experimenten tot el que el formador mostra pel projector (ordinador o smartphone). En línia, amb un ordinador, les participants divideixen la pantalla o treballen amb dues pantalles o equips: una meitat mostra la vista de l’ordinador del professor via Zoom i l’altra meitat, el navegador o software propi on faran les pràctiques. També es pot transmetre la pantalla de l’smartphone del formador a través del Zoom, i d’aquesta forma, mostrar el funcionament de les aplicacions i les participants provar-les
CONTINGUTS:
Sessió 1
- Experiències inspiradores de màrqueting, d’atenció a l’usuari i de fidelització en negocis amb WhatsApp.
- WhatsApp Web: Funcionament i utilització avançada de la plataforma a través de l’ordinador per a la màxima eficàcia i rendiment.
- WhatsApp Business a fons, la plataforma per empreses i negocis.
Sessió 2
- Modes d’instal·lació i ús de WhatsApp Business.
- Darreres novetats de WhatsApp Business.
- Llistes de difusió amb butlletins o promocions a través de WhatsApp.
- Facebook: comunicació visual i emocional per aconseguir més engagement amb els nostres fans i clients. El poder de les paraules.
- Com treballen les marques, empreses i organitzacions a Facebook. Què podem aprendre d’elles.
- Configuració avançada d’una pàgina de Facebook.
- Publicar de forma atractiva amb Meta Business Suite.
Sessió 3
- Watch i la utilització efectiva del vídeo a Facebook.
- Gestió de permisos de la pàgina.
- Vinculació amb WhatsApp Bussines i Instagram.
- Estadístiques del públic de Facebook i de la nostra pàgina. Programar publicacions a la hora de més audiència.
- Configuració d’una botiga a Facebook i publicació de productes.
- Edgerank en què ens afecta. Darrers canvis i novetats.
- Campanyes de publicitat segmentada amb Facebook a llocs i públic concret segons les nostres necessitats.
Curs a càrrec d’ Emili Rodríguez Miras (Coaching Tecnológico).
El cost d’aquesta formació és de 1485€, a l’alumne no li suposa cap cost, ja que la formació és subvencionada al 100% per la Diputació de Barcelona i l’Ajuntament de Sant Andreu de la Barca. Es prega compromís d’assistència.
- MÉS INFORMACIÓ: nredondo@sabarca.cat
- PLACES LIMITADES Entre 18-20 participants. Places assignades per rigorós ordre d’inscripcions.
- INSCRIPCIONS: Omplint aquest formulari (Clicar sobre l’enllaç)
Amb el suport: