Traducció no oficial gentilesa de Google

Molí Empresa Martorell > Activitats > Formació per a empreses i emprenedors > INSTAGRAM I TWITTER PER A NEGOCIS

INSTAGRAM I TWITTER PER A NEGOCIS

21 de Maig, 23 de Maig, 28 de Maig
de 09.30 h a 14.00 h
Centre de Promoció Econòmica Molí Fariner (Camí del Riu s/n • 08760 Martorell)

Formació per a empreses i emprenedors

DURACIÓ:


3 sessions presencials. Total 13,5 h.

OBJECTIUS:


  • Conèixer el funcionament d’Instagram i Twitter, tant la part tècnica com la part comunicativa i posar-ho en pràctica als negocis.
  • Aprendre a realitzar un pla estratègic de contingut i tenir èxit a les dues xarxes socials.

 

PERFIL PARTICIPANTS:


Persones autònomes i empresàries, personal directiu, comandaments de pimes i personal de màrqueting que volen donar a conèixer els seus productes o serveis a través d’Instagram i Twitter.

 

METODOLOGIA:


En la part pràctica, l’activitat creix de forma lineal. Es comença per les configuracions essencials i es progressa fins als elements més complexos i avançats. Experiències pràctiques idèntiques en format en línia i presencial. Presencialment, en una aula d’informàtica, els participants experimenten tot el que el formador mostra pel projector ( ordinador o smartphone). En línia, amb un ordinador, les participants divideixen la pantalla o treballen amb dues pantalles o equips: una meitat mostra la vista de l’ordinador del professor via Zoom i l’altra meitat, el navegador o software propi on faran les pràctiques. També es pot transmetre la pantalla de l’smartphone del formador a través del Zoom, i d’aquesta forma, mostrar el funcionament de les aplicacions i els participants provar-les.

CONTINGUTS:


Sessió 1

  1. Com utilitzar Instagram professionalment.
  2. Optimització del perfil i configuració en detall d’un compte d’empresa.
  3. Crear una bio atractiva.
  4. Treballar el contingut i hashtags.
  5. Crear publicacions de tot tipus amb fotos.

Sessió 2

  1. Edició de vídeo des de Smartphone.
  2. Mètodes de publicar un vídeo a Instagram.
  3. Històries d’Instagram: com treballar-les i possibilitats d’incloure al perfil com a catàleg de productes o serveis.
  4. Com gestionem la comunitat: recerca de seguidors, a qui seguir, estratègies per aconseguir seguidors.

Sessió 3

  1. Aplicacions mòbils externes per Instagram més populars.
  2. Crear i programar publicacions a Instagram des de l’ordinador.
  3. Concursos a Instagram: bases legals, procediment i tria de guanyadors aleatòria.
  4. Crea una campanya publicitària a Instagram segmentant al teu públic objectiu.
  5. Configuració del nostre perfil i compte de Twitter adequadament.
  6. Com escriure tuits i integrar els elements multimèdia.
  7. Estadístiques de Twitter, control d’usuaris i de quin lloc visiten els teus enllaços. Millos hores per tuitejar.
  8. Gestionar situacions de cirsis en Twitter.
  9. A qui en sinteressa seguir, com seguir-los.
  10. Hashtags i recerques avançades en Twitter.
  11. Altres.

 

Curs a càrrec de Emili Rodríguez Miras i Meritxell Farrés Garcia (Coaching Tecnológico).  

 

El cost d’aquesta formació és de 1485€, a l’alumne no li suposa cap cost, ja que la formació és subvencionada al 100% per la Diputació de Barcelona i l’Ajuntament de Martorell. Es prega compromís d’assistència.

 

 

Amb el suport:

Localització

Notícies Relacionades