Formació per a empreses i emprenedors
DURACIÓ:
3 sessions presencials. Total 13,5 h.
OBJECTIUS:
- Conèixer el funcionament d’Instagram i Twitter, tant la part tècnica com la part comunicativa i posar-ho en pràctica als negocis.
- Aprendre a realitzar un pla estratègic de contingut i tenir èxit a les dues xarxes socials.
PERFIL PARTICIPANTS:
Persones autònomes i empresàries, personal directiu, comandaments de pimes i personal de màrqueting que volen donar a conèixer els seus productes o serveis a través d’Instagram i Twitter.
METODOLOGIA:
En la part pràctica, l’activitat creix de forma lineal. Es comença per les configuracions essencials i es progressa fins als elements més complexos i avançats. Experiències pràctiques idèntiques en format en línia i presencial. Presencialment, en una aula d’informàtica, els participants experimenten tot el que el formador mostra pel projector ( ordinador o smartphone). En línia, amb un ordinador, les participants divideixen la pantalla o treballen amb dues pantalles o equips: una meitat mostra la vista de l’ordinador del professor via Zoom i l’altra meitat, el navegador o software propi on faran les pràctiques. També es pot transmetre la pantalla de l’smartphone del formador a través del Zoom, i d’aquesta forma, mostrar el funcionament de les aplicacions i els participants provar-les.
CONTINGUTS:
Sessió 1
- Com utilitzar Instagram professionalment.
- Optimització del perfil i configuració en detall d’un compte d’empresa.
- Crear una bio atractiva.
- Treballar el contingut i hashtags.
- Crear publicacions de tot tipus amb fotos.
Sessió 2
- Edició de vídeo des de Smartphone.
- Mètodes de publicar un vídeo a Instagram.
- Històries d’Instagram: com treballar-les i possibilitats d’incloure al perfil com a catàleg de productes o serveis.
- Com gestionem la comunitat: recerca de seguidors, a qui seguir, estratègies per aconseguir seguidors.
Sessió 3
- Aplicacions mòbils externes per Instagram més populars.
- Crear i programar publicacions a Instagram des de l’ordinador.
- Concursos a Instagram: bases legals, procediment i tria de guanyadors aleatòria.
- Crea una campanya publicitària a Instagram segmentant al teu públic objectiu.
- Configuració del nostre perfil i compte de Twitter adequadament.
- Com escriure tuits i integrar els elements multimèdia.
- Estadístiques de Twitter, control d’usuaris i de quin lloc visiten els teus enllaços. Millos hores per tuitejar.
- Gestionar situacions de cirsis en Twitter.
- A qui en sinteressa seguir, com seguir-los.
- Hashtags i recerques avançades en Twitter.
- Altres.
Curs a càrrec de Emili Rodríguez Miras i Meritxell Farrés Garcia (Coaching Tecnológico).
El cost d’aquesta formació és de 1485€, a l’alumne no li suposa cap cost, ja que la formació és subvencionada al 100% per la Diputació de Barcelona i l’Ajuntament de Martorell. Es prega compromís d’assistència.
- MÉS INFORMACIÓ: moliempresa@martorell.cat
- PLACES LIMITADES Entre 18-20 participants. Places assignades per rigorós ordre d’inscripcions.
- INSCRIPCIONS: Omplint aquest formulari (Clicar sobre l’enllaç)
Amb el suport: