Formació per a empreses i emprenedors
DURACIÓ:
2 sessions presencials. Total 8 h.
OBJECTIUS:
- L’impacte i els beneficis de la intel·ligència artificial (IA)en les estretègies de màrqueting digital.
- Adquirir les habilitats necessàries per fer servir eines d’IA com ChatGPT, LuzIA, Bing i altres en la generació de textos, redacció de continguts, creació de webs, vídeos i presentacions, optimitzant així els processos de màrqueting.
- Aprendre com la intel·ligència artificial pot optimitzar les tasques quotidianes del màrqueting digital, permetent estalviar temps, millorar l’eficiència i optimitzar recursos, amb un enfocament pràctic sobre com aplicar aquestes tecnologies en el dia a dia del teu negoci.
PERFIL PARTICIPANTS:
Persones autònomes, departaments de comunicació i màrqueting, línies directives d’empresa, qualsevol persona interessada a fer créixer el seu projecte de negoci amb el suport de la intel·ligència artificial i el màrqueting digital.
METODOLOGIA:
Presentació inicial de les persones participants per tal de poder adaptar part del contingut i exemples a les seves marques. En presencial, les persones participants treballaran des de l’aula i experimentaran tot el que el personal expert mostra pel projector (ordinador o smartphone). En línia, si les persones participants tenen un ordinador, divideixen la pantalla: una meitat amb la vista de l’ordinador del professor via Zoom, l’altra meitat amb el navegador o software propi on faràn les pràctiques. Accés a vídeos tutorials de suport per a les persones participants.
CONTINGUTS:
Sessió 1
- Introducció de la intel·ligència artificial (IA) aplicada al màrqueting digital: impacte, evolució i avantatges. Darreres novetats.
- Ús de la IA per optimitzar estratègies de contingut a les xarxes socials:
- Personalització de continguts.
- Millora de la segmentació de l’audiència i ‘targeting’.
- Previsió de tendències i comportaments de les persones compradores
- Creació de textos amb la IA: familiarització amb les eines d’IA per a la creació de textos, publicacions, anuncis, etc. Exemples reals.
- Presentació i demostració d’eines d’IA aplicades al màrqueting digital, com ChatGPT, LuzIA, Bing, entre d’altres.
- Coneixement del seu funcionament, avantatges, desavantatges i recomanacions d’ús.
- Exemples d’altres eines per a la creació de webs, análisi de dades, etc.
Sessió 2
- Coneixement de “prompts”en IA per a la creació de contingut: comprensió del seu funcionament i beneficis.
- Exercicis pràctics: Experimentació activa amb les eines d’IA mostrades en el taller.
- Anàlisi de casos d’èxit d’empreses que han integrat la IA en les seves estratègies de màrqueting digital.
- Passos inicials per implementar la IA en la seva estrategia de marqueting: consells i recursos útils.
- Resolució de dubtes i debat final sobre la responsabilitat en l’ús de la IA.
Curs a càrrec de Dolça González Recacha (Dolça González Consultora Digital).
El cost d’aquesta formació és de 960€, a l’alumne no li suposa cap cost, ja que la formació és subvencionada al 100% per la Diputació de Barcelona i l’Ajuntament de Sant Andreu de la Barca . Es prega compromís d’assistència.
- MÉS INFORMACIÓ: nredondo@sabarca.cat
- PLACES LIMITADES Entre 18-20 participants. Places assignades per rigorós ordre d’inscripcions.
- INSCRIPCIONS: Places plenes. Persones que s’inscriguin seran apuntades com a suplents.Omplint aquest formulari (Clicar sobre l’enllaç)
Amb el suport: