Traducció no oficial gentilesa de Google

Molí Empresa Martorell > Activitats > Formació per a empreses i emprenedors > INTEL·LIGÈNCIA ARTIFICIAL AL SERVEI DEL TEU NEGOCI: IMPULSANT EL MÀRQUETING DIGITAL DEL FUTUR!

INTEL·LIGÈNCIA ARTIFICIAL AL SERVEI DEL TEU NEGOCI: IMPULSANT EL MÀRQUETING DIGITAL DEL FUTUR!

13 de Maig, 20 de Maig
de 09.30 h a 13.30 h
Ajuntament d'Olesa de Montserrat

Formació per a empreses i emprenedors

DURACIÓ:


2 sessions ONLINE. Total 8 h.

OBJECTIUS:


  • L’impacte i els beneficis de la intel·ligència artificial (IA)en les estretègies de màrqueting digital.
  • Adquirir les habilitats necessàries per fer servir eines d’IA com ChatGPT, LuzIA, Bing i altres en la generació de textos, redacció de continguts, creació de webs, vídeos i presentacions, optimitzant així els processos de màrqueting.
  • Aprendre com la intel·ligència artificial pot optimitzar les tasques quotidianes del màrqueting digital, permetent estalviar temps, millorar l’eficiència i optimitzar recursos, amb un enfocament pràctic sobre com aplicar aquestes tecnologies en el dia a dia del teu negoci.

 

PERFIL PARTICIPANTS:


Persones autònomes, departaments de comunicació i màrqueting, línies directives d’empresa, qualsevol persona interessada a fer créixer el seu projecte de negoci amb el suport de la intel·ligència artificial i el màrqueting digital.

METODOLOGIA:


Presentació inicial de les persones participants per tal de poder adaptar part del contingut i exemples a les seves marques. En presencial, les persones participants treballaran des de l’aula i experimentaran tot el que el personal expert mostra pel projector (ordinador o smartphone). En línia, si les persones participants tenen un ordinador, divideixen la pantalla: una meitat amb la vista de l’ordinador del professor via Zoom, l’altra meitat amb el navegador o software propi on faràn les pràctiques. Accés a vídeos tutorials de suport per a les persones participants.

CONTINGUTS:


Sessió 1

  1. Introducció de la intel·ligència artificial (IA) aplicada al màrqueting digital: impacte, evolució i avantatges. Darreres novetats.
  2. Ús de la IA per optimitzar estratègies de contingut a les xarxes socials:
    1. Personalització de continguts.
    2. Millora de la segmentació de l’audiència i ‘targeting’.
    3. Previsió de tendències i comportaments de les persones compradores
  3. Creació de textos amb la IA: familiarització amb les eines d’IA per a la creació de textos, publicacions, anuncis, etc. Exemples reals.
  4. Presentació i demostració d’eines d’IA aplicades al màrqueting digital, com ChatGPT, LuzIA, Bing, entre d’altres.
  5. Coneixement del seu funcionament, avantatges, desavantatges i recomanacions d’ús.
  6. Exemples d’altres eines per a la creació de webs, análisi de dades, etc.

Sessió 2

  1. Coneixement de “prompts”en IA per a la creació de contingut: comprensió del seu funcionament i beneficis.
  2. Exercicis pràctics: Experimentació activa amb les eines d’IA mostrades en el taller.
  3. Anàlisi de casos d’èxit d’empreses que han integrat la IA en les seves estratègies de màrqueting digital.
  4. Passos inicials per implementar la IA en la seva estrategia de marqueting: consells i recursos útils.
  5. Resolució de dubtes i debat final sobre la responsabilitat en l’ús de la IA.

 

Curs a càrrec de Dolça González Recacha (Dolça González Consultora Digital).  

 

El cost d’aquesta formació és de 960€, a l’alumne no li suposa cap cost, ja que la formació és subvencionada al 100% per la Diputació de Barcelona i l’Ajuntament d’Olesa de Montserrat . Es prega compromís d’assistència.

 

 

Amb el suport:

Notícies Relacionades